Friday, December 30, 2005

December.

In het eerste blok was het thema voor het boekje dat we moesten maken Interieur / Exterieur. Tijdens de lessen werd ook al gesproken over verlijding vs. risico, het thema van het tweede boekje. Ik heb bij mijn eerste boekje bijde thema's verwoven.
Dit boekje moest eigenlijk over verlijding vs. risico gaan maar omdat ik dat al in mijn eerste boekje verwerkt had en ik een ander idee klaar had liggen werd het thema van dit boekje December.
In dit boekje, waarvan je hieronder een antal losse foto's ziet, heb ik geprobeert te laten zien wat op de Nederlandse straten 'gezellig, December' betekend en hoe wij daar mee omgaan. Is het wel zo gezellig met zijn allen om houden we ons nog steeds, net als de rest van het jaar, eigenlijk alleen maar met onzelf en onze eigen problemen bezig.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home